четвер, 2 січня 2020 р.

Місячник здоров'я в бібліотеці НВК № 56

Всі діти знають, що здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Здоров’я закладається при народженні дитини та укріплюється протягом усього життя. Здоровий організм у тієї людини, яка веде здоровий спосіб життя.
22 листопада 2019 року  шкільні бібліотекарі Херсонського НВК 56 зустрілись з учнями 7-Б, 8-Б класів для того, щоб повести цікаву вікторину про здоровий спосіб життя «Я люблю своє здоров‘я».

Кожна людина прагне прожити своє життя довго і щасливо. Але чи все ми робимо для цього?
25 листопада у рамках місячника здоров‘я в шкільній бібліотеці Херсонського НВК 56 було проведено час корисних звичок «Цікавими стежинами по Країні міцного здоров‘я». Учні 5-В класу показали себе активними прихильниками здорового способу життя, умовно викинули у сміттєвий кошик погані свої звички.
На завершення заходу діти одягли в зелені листочки дерево здоров‘я.

Немає коментарів:

Дописати коментар