Шкільним бібліотекарям - про психологію дитячого читання

Сучасні виклики: дистанційне навчання, соціальні мережі, привабливе цифрове середовище, є постійним випробуванням для дитячого читання. Зменшення популярності читання є загальносвітовою тенденцією, яку намагаються подолати уряди, книговидавці, громадські організації, бібліотекарі, освітяни, батьки. 
Стратегія розвитку читання на 2023–2032 роки «Читання як життєва стратегія» має на меті сформувати навичку та потребу в читанні як життєву стратегію громадян задля розвитку людського потенціалу нашої держави. Важливим фактором, що впливає на ефективність промоції читання, є також і рівень професійної підготовки бібліотекарів. Саме тому тема дитячого читання, опанування кращими методиками його стимулювання визначена у поточному навчальному році провідною у системі фахового вдосконалення працівників бібліотек закладів загальної середньої освіти Херсонської міської ради.
В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек започатковано тренінговий курс «Промоція читання та дитячої книги: методики та практики», спланований фахівцями КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради спільно з управлінням освіти Херсонської міської ради та КУ «Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Херсонської міської ради. Цей курс передбачає шість щомісячних тренінгів різної тематики.

Перший тренінг під назвою «Психологія дитячого читання: зрозуміти, зацікавити та задовольнити. Пісочниця ідей» відбувся 17 жовтня і був присвячений теоретичним поняттям та дослідженням питань, пов’язаних з дитячою психологією і психологією читання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Навчально-тренінгова програма для шкільних бібліотекарів Херсонщини

Бібліотечні форми та методи активізації творчо-пізнавальної діяльності читача

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек - 2024